вторник, 17 февруари 2009 г.

Дразни ме!

Един приятел веднъж ме попита, какво ме дразни? Нещо не бях на кеф и му казах, че той ме дразни с тъпите си въпроси. Естествено той не отчете факта, че не бях на кеф и се разсърди. Тогава се замислих. Какво ни дразни наистина и дали то е истинското нещо, което ни дразни?! Това ли е наистина нещото, което вгорчава животът ни?

В последно време все нещо ни дразни. Постоянно сме изнервени, нагрубяваме се, крещим си. И напълно естествено си го изкарваме на хората, на които най-много държим. Мен лично ме дразнят много неща. Дразни ме:

1. Когато шофирам и някой ме засече на пътя, напълно пренебрегвайки Правилника за движение и поставяйки животът ми в опасност.

2. Когато съм на опашка в магазина и някой нагъл тип ме пререди, без да ме попита, с обяснението, че много бърза.

3. Когато общувам с хора, които ме разпитват не за да разберат как съм, а да извлекат информация “между другото”, която по - късно да използват за своя угода или срещу мен.

4. Когато общувам с клюкари, без да знам, че са такива. След като разбера, що за хора са се дразня , когато се опитват отново да говорят с мен. Това ме обижда.

5. Когато съм уморен и не ми се говори, а някой ме “насилва” да му отговарям.

6. Че живея в Европейска държава, а получавам Зимбабвийска заплата.

7. Когато обяснявам бавно на разбираем език нещо на някой, а получавам дебилски въпрос, който потвърждава, че отсреща “няма никой”. Обикновено хората на които говоря имат претенции да са нещо повече от мен, което също много ме дразни.

8. Когато виждам в очите на млади хора и с претенции, изписана наглост, безочие, и ужасно много блажена тъпота.

9. Когато слушам новините по телевизията.

10 Когато слушам новините по радиото.

11. Да ми говорят за криза, след като са откраднали милиарди.

12. Да плащам за нещо, което не съм получил.

13. Да оправдават намалението на заплатата ми, с наличието на “световна криза”.

14. Когато не ме вземат на сериозно.

15. Когато се опитват да ме правят на глупак или идиот, или дори полуидиот.

16. Когато се опитат да ме използват.

17. Когато обидя или нагрубя хората, които обичам, заради някои или някого когото ненавиждам, или презирам.

18. Когато не мога да запиша детето си на детска градина в родният си град и в собственият си квартал, след като съм прекарал 14 часа в чакане пред същата детска градина, а студентка от село на квартира в същия този квартал си записва своето....?????

19 Когато влезна в дупка на пътя с колата си, а съм си платил за винетка.

20 Когато плащам за кабелна телевизия, а гледам всяка вечер едни и същи филми.

21. Когато си купя сирене и установя, че това което ям не е сирене.

22. Когато си купя краве масло и установя, че ям ....всъщност дори не знам какво ям .. но не е краве масло.

23. Когато ме лъжат безогледно в очите.

24. Когато се опитат да ме излъжат.

25. Когато ми тровят въздуха и водата.

26 Когато застрояват и малкото останали девствени кътчета по морето и по планините.

27. Наличието на бездомни кучета, разхождащи се свободно по улиците.

28. Джебчиите по улиците и чувството им за безнаказаност.

29. Меркантилността на полицаите и политиците.

30. Липсата на здрави и безопасни детски площадки.

31. Липсата на ефективна съдебна система.

32. Липсата на качествено здравеопазване.

33. Целият български парламент барабар с всичките депутати.

34 Паркирани коли върху тревни площи.

35 Чалгата.

36 Чалга културата, натрапвана по безогледен начин на децата ни.

37. Безпомощността на детските учители.

38. Липсата на елементарна култура и обилното количество мърлящина.

..........................

мога да продължавам така до безкрайност, и несъмнено ще достигна от “Дразни ме” до... “МРАЗЯ”!

Ето така трупаме агресия, която ескалира и един ден се чуваме как ни обявяват по телевизията в рубриката “крими” или още по – лошо ...в “ТЪРСИ СЕ”! Късметлиите попадат в лудница, където прекарват в блажен ступор дните си.

Сигурен съм , че и вас нещо ви дразни! Напишете го! Ще се радвам да поставим рекорд на Гинес по “нещата които ни дразнят”!

Очаквам Вашите дразнители!


Нойо Ноев

3 коментара:

Анонимен каза...

Това е толкова дълго, че почна леко да ме дразни :P

Анонимен каза...

Дразни ме всичко това, но допълнително ме дразни факта, че всички тия точки са дразнители на МНОГО ама наистина МНОГО хора и никой не прави нищо за да премахне поне една точка от тези дразнители. Дори напротив - добавят нови и нови точки, подточки и запетайки към дългият лист на дразнителите...

Noyo Noah's Ark каза...

Сибо, за това дразнене мога да направя нещо! Ще ти напиша "ХАЙКУ" - те са по - къси!:)))PPP