четвъртък, 11 декември 2008 г.

В ТРАМВАЯ - ТЪПА, РУСА

Ах, колко тъпа си!
Ти мислеше, че влюбен съм във теб?
Аз само пуснах ти ръка във края на трамвая!
Ти мислеше, че после бях смутен?
Аз просто търсих начин бързо да те подиграя!

Ти искаше да бъда аз вежлив?
Но аз не исках, много бързо се обърна.
И в погледа ти крив открих,
че виждам себе си и ватмана,
седящ отпред със шал загърнат.

А тялото ти за беда,
отзад ужасно ми хареса,
затуй пощипнах те така ,
затуй поисках да ти видя “фейса”.

Не знаех клетий аз сега,
че щом лицето си към мен извърнеш,
магията ще падне мъртва във калта,
и ще поискам пак със гръб да се обърнеш.

Ти мислеше, че влюбен съм във теб?
Ах колко тъпа си, така не става!
Отзад щом тялото ти - О, вертеп!
не пасва с “фейса” ти на кривогледа крава.

Дори да беше супер гърла ти!
С тяло нежно и очи прекрасни
Аз пак не бих се влюбил в теб уви,
а само бих се пробвал да те “прасна”!

Ах колко тъпа си, защо ме зашлеви?
Нима защото се извърнах със погнуса!
Не се коси, ти жива си нали?
На мен душата ми от теб е мъртво – пуста!




Нойо Ноев

Всяка прилика с действителни лица и събития е напълно случайна !!!!

Няма коментари: